Продужени боравак
Продужени боравак је посебан, специфичан облик организованог васпитно-образовног рада са ученицима првог и другог разреда и представља могућност да деца, поред редовне наставе, буду у школи још један део дана, док су им родитељи на послу.
Сам рад у продуженом боравку усклађен је са васпитно-образовним задацима у редовној настави. Најзначајније функције продуженог и целодневног боравка односе се на заштиту и бригу о деци док су им родитељи на послу, помоћи им при извршавању школских обавеза (израда домаћих задатака, учење), квалитетно коришћење слободног времена према интересовањима и склоностима ученика, деловање на даљи развој индивидуалних склоности ка спорту, уметности, науке и др.
- Програм рада у продуженом боравку реализује се у свим расположивим просторијама у школи, укључујући и спортску салу и школско двориште.
- Наставни процес одвија се у учионици, а програм рада продуженог боравка се остварује у просторијама које су прилагођене и опремљене искључиво за остваривање рада продуженог боравка.
- Током боравка у школи ученицима је осигуран доручак и комплетан ручак, који се послужују у трпезарији школе.
Дневни режим рада продуженог боравка
АКТИВНОСТИ | ПРЕ ПОДНЕ |
Пријем деце у боравак | 730 – 830 |
Доручак | 830 – 900 |
Слободно време | 900 – 930 |
Самосталан рад (домаћи задаци) | 930 – 1030 |
Слободне активности | 1030 – 1115 |
Самосталан рад | 1115 – 1200 |
Време ручка | 1200 – 1230 |
Слободно време | 1230 – 1315 |
АКТИВНОСТИ | ПОСЛЕ ПОДНЕ |
Пријем деце у боравак | (1000)1100-1200 |
Време ручка | 1200 – 1230 |
Слободно време | 1230 – 1245 |
Самосталан рад (домаћи задаци) | 1245 – 1400 |
Слободне активности | 1400 – 1500 |
Слободно време | 1500 – 1630 |
Просторије у којима ће ученици проводити већи део дана су светле, довољно велике, опремљенe аудио-визуалном опремом, дидактичким помагалима, малом приручном библиотеком.